Julklappar 2013

Publicerad 2013-12-27 09:00:08 i bilder,

Hej, hade tänk att jag skulle ta bilder på varje sak och göra ett mega inlägg, men så började min ipad sippa, så det får bli en listapå allt och bilder på ett par av mina presenter! Jag är jätte nöjd över allt jag fått, och de kan till vissa verka vara super mycket, och till andra superlite, men jag tycker att det viktiga är tanken istället för mängden! 

Här har ni allt, intryckt i en bild!







- Boots från Steve Madden
- Locktång från Babyliss ( 25 mm )
- ögonskugspaletter
- sminkborstar
- mjukis/ vanliga sockor 
- pyjamas, underkläder, myskläder
- tvål, showergel, håroljor
- sportband 
- presentkort till Zara
- Bio biljetter
- Ipad keyboard (näppäimistö, int någå piano ;)
- Hunger games triologin (engelska)
- Te - mugg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Hei, jag är en finlandsvensk flicka på 16 år som bor i Finland. Jag älskar mode och att fotografera, och får inspiration av bloggare i allmänhet. Använder Nikon d3100 som kamera och min lins är 18-55 mm

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela