Dear santa..

Publicerad 2013-11-24 19:22:40 i Min vardag,


1: Presentkort! Skulle gärna vilja få pengar i form av presentkort, eftersom om jag får pengar så spenderar jag det bara på mat.. ZARA, HM och Gina Tricot är några av de butikerna jag gärna skulle ha presentkort till!

2. Ipad keyboard är en annan sak som jag gärna vill ha! Har länge viljat ha en Macbook, men har nu gett upp hoppet, och gör hellre min ipad till en "dator" och kan på så sätt använda den att skriva t.ex. skolarbeten :) Keyboarden kostar runt hundra euro, och kan vara både dyrare och billigare beroende på! 

3. Ankle boots från Steve Madden! Jag bara äälskar dessa två par, och gillar verkligen guld detaljerna på båda! Om jag måste välja ett par så är de nog de med guld klack eftersom de är lite annorlunda jämfört med andras ankle boots! Jag har ingen aning om var man får tag på dem, men någonstans ska de väl finnas!! 

4. Till sist önskar jag mig även ett sett med sminkborstar från sigma! På bilden finns ett sk "essentials kit" vilket skulle passa perfekt till mig! Borstarna är dessvärre på den dyra sidan, och just dethär borst settet är 135-150€ Men om man jämnför deras kvalitet till andras borstar så är de nog värt priset! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Hei, jag är en finlandsvensk flicka på 16 år som bor i Finland. Jag älskar mode och att fotografera, och får inspiration av bloggare i allmänhet. Använder Nikon d3100 som kamera och min lins är 18-55 mm

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela