#7 Movie; Gone Missing

Publicerad 2014-02-28 20:22:04 i Serier,

(fanns ingen annan bild på filmen med bra kvalitet utom denna bild på omslaget..)

När två bästa vänner försvinner under Spring Break, gör deras mammor allt de kan för att hitta dem, och snart inser mammorna att deras olika föräldraskaps stilar kan ha lett till döttrarnas försvinnanden. Den älskande men överbeskyddande mamman Renes värsta mardröm blir verklighet då hennes 18-åriga dotter Kaitlin och hennes bästa vän Matty försvinner från San Diego under Spring Break. Rene kommer inte att sluta leta efter sin dotter, även om det innebär att hon måste starta sin egen utredning om natten då hennes dotter och Matty försvann. Med hjälp av sin son Kennedy och Mattys mamma Lisa, går Rene igenom hotellet San Diego Spring Break rum för rum, gräver information av folk om sin dotters natt av festande, och upptäcker en hel del oroande fakta om Kaitlins hemliga liv. Men klockan tickar, och Rene kommer helatinen närmare och närmare sanningen om hennes dotters försvinnande. Men kommer hon att hitta till sin dotter i tid eller är hon redan för sen?
Filmen är verkligen helt superbra, och är en sådan film som är spännande från början till slut! Själv såg jag den för typ 2 veckor sedan för första gången, och har sen dess sett den typ 3 ggr! :D Jag är inte en sån som gillar kidnappningsfilmer och dylikt, men denna var verkligen överraskande bra! Gillar filmen för att den inte är så rå och hemsk, och då t.o.m. micki hade tyckt att filmen var bra (hon HATAR skräckfilmer) så kan nog vem som helst se den! ;) Så här har ni en passande film för lörda kväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Hei, jag är en finlandsvensk flicka på 16 år som bor i Finland. Jag älskar mode och att fotografera, och får inspiration av bloggare i allmänhet. Använder Nikon d3100 som kamera och min lins är 18-55 mm

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela