New in..igen!

Publicerad 2014-02-27 19:00:05 i Min vardag,

Gud vad jag har handlat på sistone! Måste börja lära mig att kontrollera mig själv då jag går in i en kläd eller kosmetik butik.. jag kan bara inte motstå att handla något!! Såå, det blir ett till new in inlägg, och denna gång handlade jag lite ansikts smink, från Maybeline och en kavaj från H&M.
 
Foundation - Dream Satin Liquid (Light Porcleain)// Highlighting Concealer - Dream Lumi Touch (01 Ivory) - Dream Lumi touch
Har länge viljat pröva Maybelines .. foundation, och har använt den nu en vecka, och är helt såld, det funkar suuper för mig! Deras Highliter har jag haft förut, och jag älskar att använda den under ögonen som concealer. Den funkar bra, men har inte bästa täckningen, inte för att det stör mig ett dugg!
 
Kavajen köpte faktist mamma åt mig då vi var och handla på H&M som namnsdags present. Den var typ 30€ och sitter väldigt bra på. Köpte min i svart eftersom det passar till allt jag äger, men den finns även i blå, grå och vit?
Kram

Kommentarer

Postat av: Caroline Bergström

Publicerad 2014-02-28 17:32:00

Tack snälla!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Hei, jag är en finlandsvensk flicka på 16 år som bor i Finland. Jag älskar mode och att fotografera, och får inspiration av bloggare i allmänhet. Använder Nikon d3100 som kamera och min lins är 18-55 mm

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela