The Oscars

Publicerad 2014-03-05 11:15:00 i Inspiration, bilder, gala,

 
Min absoluta favoritoutfit från The Oscars var nog Lupita Nyong'os outfit. Klänningen komplementerar fint hennes hud, och jag fullkomligt älskar "glitter" detaljerna på klänningen! Hon matchar alltihopa med ett simpelt armband, ett silver diadem och örhängen. 10/10 poäng från mig! ;)
Här är det snyggaste paret, klädvis tycker jag! Matthew McConaughey & Camila Alves ser helt perfekta ut tillsammans, och jag kan inte sluta älska Camilas rosa klänning! Hon ser verkligen perfekt ut bredvid Matthew.
Några av mina favoriter bland flickorna!
Några av mina favoriter bland männen, hit hör även Leonardo DiCaprio! ;) 
Här är lite bilder från filmerna som var nominerade/vann i Oscars galan. Tyckte verkligen att Leonardo borde ha vunnit Oscar för bästa huvudroll, för hans uppträdande i både The great Gatsby och The Wolf of Wallstreet var helt sjuktbra! Var även glad att se Garvity vinna lite priser (6?), för den filmen var helt fantastisk. 
Ni kan hitta alla nominerade och vinnande filmer/personer HÄRJag har själv alltid varit super intresserad av The Oscars, och läser alltid "statistiken" efter att jag sett själva programmet typ 3 gånger! Hoppas ni gillar dessa "gala" inlägg, för jag älskar att läsa om olika galor, och skulle gärna göra fler inlägg om det om ni så vill! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Hei, jag är en finlandsvensk flicka på 16 år som bor i Finland. Jag älskar mode och att fotografera, och får inspiration av bloggare i allmänhet. Använder Nikon d3100 som kamera och min lins är 18-55 mm

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela