ANGELICA BLICK FOR BIKBOK

Publicerad 2014-04-23 21:36:45 i Collection, Min vardag,



Hej, klockan är mycket och jag måste ännu läsa på hissa förhör tills imorgon, men måste bara komentera lite om min kväll (mer kommer imorgon!). Som ni ser på bilden ovan från min IG så träffade jag, Laura och Lauras syster Sara, Angelica Blick idag i Bikbok i Kampen. Det var en helt sjukt galen och spännande upplevelse, och eftersom jag läst hennes blogg i flera år, så var det på tiden att jag fick träffa henne! 
Hon var en helt underbar människa, inte alls fejk utan väldigt snäll och mysig att vara omkring! Jag fick krama henne och så sa vi någåt smått, och sen togs det bilder! Jag som var i typ chock ser helt dum ut på typ 90% av bilderna, men jag bryr mej verkligen inte!! ;) Hon gillade även bilden på Instagram, så kändes väldigt roligt att hon verkligen ser bilderna vi tog och att hon tar liten del av sin tid åt att gilla bilder och skriva små komentarer! :D
Jag köpte från hennes helt underbara collection en skjorta som jag kollat in länge, så ska försöka få lite bilder med den på veckoslutet. Ville även ha ett par vita skor med rosguld klack, med då tog pengarna slut för mig! ;) Hoppas ni nu orkade läsa allt, och somsagt kommer bilder imorgon troligtvis! 
Kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Hei, jag är en finlandsvensk flicka på 16 år som bor i Finland. Jag älskar mode och att fotografera, och får inspiration av bloggare i allmänhet. Använder Nikon d3100 som kamera och min lins är 18-55 mm

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela