NEW IN

Publicerad 2014-04-27 09:34:31 i Min vardag,




Här har ni mina nya skor! Mamma köpte dem åt mig från Nilson Shoes i Kampen, och de kostade 89€. Skorna har läder på bakre delen och "hår" framtill ( tippar på att det är fejk..? ) så det är lite speciella! Har redan länge vilja ha ett sådant par skor så kändes bra att få dem köpta nu till våren! 
Köpte även ett par "sommar sulor" som kvinnan i butiken sa att skulle göra att man inte svettas så mycket om fötterna. Bar skorna igår, och sulorna funkade faktiskt! ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Hei, jag är en finlandsvensk flicka på 16 år som bor i Finland. Jag älskar mode och att fotografera, och får inspiration av bloggare i allmänhet. Använder Nikon d3100 som kamera och min lins är 18-55 mm

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela