Marc Jacobs

Publicerad 2014-03-23 18:28:59 i Inspiration,


HÄR // HÄR // HÄR // HÄR
Här är några klockor jag kollat på under senaste tiden, alla från Marc Jacobs. Vill helst ha en av de simplare klockorna, men vilken som helst skulle nog passa! Har från tidigare en Guess klocka i silver, och älskar den men skulle vilja ha en i guld eller rosa guld för att kunna matcha med t.ex. andra guldsmycken! Ni hittar alla genom att klicka på länkarna som tar er till Marc Jacobs hemsida.  Vilken är er favorit?
 

Kommentarer

Postat av: Lena

Publicerad 2014-03-23 19:09:25

Den i högra hörnet! Fin blogg du har<3

Svar: Det är den ja gillar bäst! :) Tack så mycket :*
Jessica

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Hei, jag är en finlandsvensk flicka på 16 år som bor i Finland. Jag älskar mode och att fotografera, och får inspiration av bloggare i allmänhet. Använder Nikon d3100 som kamera och min lins är 18-55 mm

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela