WEEKEND!

Publicerad 2014-05-09 17:27:05 i Min vardag, bilder,



FREDAAG!! Jahh, äntligen, jag har väntat hela veckan! Jag tycker att veckorna bara blir längre  och längre nu när sommarlovet är påväg. 
Bestämde mig för att experimentera lite med mina ögonskuggor idag, och här har ni resultatet. Jag har alltid älskat att göra sminkningar på mig själv och andra, och fastän jag inte är något proffs så får man ju experimentera. 
Skoldagen idag gick väl ganska fort. Hade först modda, som är allt annat än snabbt..vi gick igenom 5 uppgifter på 75 minuter...booring! Sen hade jag individuellt samtal, finska presentation och sist ännu geografi! Nu har jag städat mitt rum och planerat lite blogginlägg. Har haft såå tomt huvud och inte kommit på något att skriva om, men det ska det bli ändringar på! 
Kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Hei, jag är en finlandsvensk flicka på 16 år som bor i Finland. Jag älskar mode och att fotografera, och får inspiration av bloggare i allmänhet. Använder Nikon d3100 som kamera och min lins är 18-55 mm

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela