Stormvarning!

Publicerad 2013-10-28 21:09:12 i Min vardag,


Hej, sitter i min säng och gör läxor medan ja tittar på criminal minds, väldigt effektivt..(; Hursomhelst så var ja i skolan från åtta till halv tre, och for sedan därifrån genast på extra dans som vi hade! Kom därifrån vid fyra, och har efter det bara chillat samt läst på hissa provet! 
Fick just höra av mamma att det är värsta stormen påväg, så det är ju inte så trevlit, hoppas den dock far bort innan morgonen så att man slipper till skolan! 
-tjao :*

Hello, right now I am sitting on my bed doing homework while i am watching criminalminds, very effective reading..i know! Had a great day today and came home at four, now i have just been chilling and reading to my history exam! Mum also told me that a storm is headed this way, and I hope it will be gone by tomorrow so that i can get to school! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Hei, jag är en finlandsvensk flicka på 16 år som bor i Finland. Jag älskar mode och att fotografera, och får inspiration av bloggare i allmänhet. Använder Nikon d3100 som kamera och min lins är 18-55 mm

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela