70 Random Questions!

Publicerad 2014-04-10 08:00:25 i Frågor,

1: Namn? - Jessica 
2: Stjärntecken? - Jungfru 
3: Tre rädslor som du har? - kackerlackor, döden och "höjdrädd"
4: Tre saker som du älskar? - musik, skor och TE
5: Två avtändande saker, enligt dig? - för hög självkänsla och sådana som inte bryr sig om den andra personen utan endast vill vara i ett förhållande för att vara "cool".
6: Har du lärt dig ett nytt språk? - jag kan vissa fraser på franska om det räknas ;)
7: Har du en Bästa vän? - Ja :)
8: Din sexuella läggning? - Kvinna
9: Bästa klädesplagg på motsatt kön? - Kostym ;D
10: Hur lång är du? - 172.5
11: Vad saknar du just nu? - Laura som e i utomlands, och snart far fia så då kommer jag sakna henne med! :(
12: Vilken tid föddes du? - Jag tror jag föddes på morgonen!
13: Din Favoritfärg? - Mörkblå och vit
14: Är du kär i någon? - nej
15: Favoritcitat? - det finns i mitt fråge inlägg ;)
16: Favoritplats? - Flygplatsen, konstigt nog!
17: Favoritmat? - Wok 
18: Är du någon gång ironisk? - ibland är jag väl det! 
19: Vad lyssnar du på just nu? - Goodness Gracious
20: Vad lägger du först märke till med en ny person? - utseendet och "leende" 
21: Skostorlek? - 39-40
22: Ögonfärg? - grå
23: Hårfärg? - Blond
24: Favoritfärg på kläder? - Svart/vitt 
25: Har du någon gång busringt någon? - Ja! 
26: Vad är färgen på dina underkläder du har på dig? - Vita
27: Meningen bakom ditt alias (användarnamnet)? - Tänkte på engelska ordet style, och därifrån kom Stylia.
28: Favoritfilm? - Kanske great gatsby.. 
29: Hur känner du dig just nu? - trött men glad :D
30: Någon du älskar? - jo :)
31: Din relationsstatus? - singel
32: Din relation med dina föräldrar? - Väldigt bra!
33: Favorithögtid? - Julen
34: Tatueringar/piercingar du har? - jag har 3 hål i öronen!
35: Tatueringar/piercingar du vill ha? - inget speciellt :)
36: Anledningen till varför du blev medlem här? - Jag har varit här förr! :)
37: Favorit sociala media?  Instagram :)
38: Får du "Godmorgon"- och "Godnatt"-SMS? - nej?
39: Har du någonsin kysst personen du senast SMS:ade? - inte på munnen..(micki)
40: När höll du senaste handen med någon? - ingen aning :)
41: Hur lång tid tar det för dig att göra dig klar på morgonen? - 30 min
42: Har du rakat benen de senaste tre dagarna? - Jo! 
43: Vart är du just nu? - Hemma i min säng!
44: Om du var full, vem skulle ta hand om dig? - Säkert mina vänner ;)
45: Har du varit på ett bröllop? - Ja
46: Bor du med dina föräldrar? - Ja
47: Längtar du till något? - Joo, sommaren!!
48: Känner du någon av motsatt kön du kan berätta allt för? - Nej!
49: Har du varit underviktig? - Jojo!
50: När kramade du någon senast? - För någon dag sedan!
51: Vad skulle du göra om den senaste personen du kysste, kysste någon annan framför dig? - ingen aning..
52: Finns det någon du litar på men inte borde? - nej, jag litar inte på många så!
53: Något du inte gillar med idag? - skolan..
54: Om du kunde träffa vem som helst på jorden, vem skulle det vara? - säkert typ nån super känd som Obama, Ellen eller Oprah, men annars så HIMYM casten sku vara coolt! ;)
55: Vad tänker du på mest? - Just nu, skolan men annars så framtiden! :)
56: Din konstigaste talang? jag kan böja övre delen av mitt finger!
57: Har du några konstiga fobier? - Myror och clowner jag hatar dem!!
58: Föredrar du att vara bakom eller framför kameran? - bakom!
59: Vad var din senaste lögn om? - jag kommer inte ihåg.
60: Föredrar du att ringa via telefon, eller videochatta? - ringa!
61: Tror du på spöken? - kanske.. ;)
62: Tror du på magi? - nej!
63: Tror du på lycka? - joo :)
64: Hur är vädret just nu? - det är kallt..
65: Vilken var den senaste boken du läste? Det var en moddabok i skolan (vet int namnet)
66: Gillar du lukten av bensin? - ibland ;)
67: Har du några smeknamn? - ja, laura brukar sjunga sången "Hey jessie" när jag kommer.. om det räknas ;)
68: Senaste skadan? - jag fick ett brännsår från dansen i förrgår!
69: Spenderar du pengar eller sparar du dom? - spenderar, definitivt!
70: Kan du röra din näsa med tungan? Verkligen inte!

Här har ni 70 random frågor och svar om mig (om ni orkade läsa allt), och tänkte det skulle vara lätt att sätta upp nu när jag haft lite torka, såå om ni har några inläggs förslag så lämna en kommentar, eller en fråga ni vill jag svarar på! Ha nu en bra skol/jobb dag, så skriver jag mer imorgon! ;)
Kram^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Hei, jag är en finlandsvensk flicka på 16 år som bor i Finland. Jag älskar mode och att fotografera, och får inspiration av bloggare i allmänhet. Använder Nikon d3100 som kamera och min lins är 18-55 mm

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela