Angelica Blick for bikbok - Bilder!

Publicerad 2014-04-24 17:15:43 i Min vardag,

( ni får ursäkta kvaliteten..iphonekamera och en massa männsikor går ej ihop;) )
Som jag lovade, här är mer bilder från gårdagen. Jag är fortfarnade skakig och kan inte fatta att det hände, men kommer väl över chocken snart! ;) Sista bilden som ni ser är tagen från Angelicas blogg som man ser på kvaliteten, så om ni vill se mer bilder från själva eventet, så kan ni kika in här.
Idag var det en dag med förhör och långa timmar i skolan, så när jag kom hem hade jag verkligen inte lust att förbereda min modda essä vi ska skriva imorgon (5 freaking sidor!!) men det var bara att sätta igång, och nu nån timme är jag äntligen klar..pust! Imorgon blir det skönt med fredag, ska och kolla på Lypas kabare med Laura och troligtvis kommer även Fia med, så det ska bli helt najs! :D Just det, blev vald till tutor för nästa år, vi fick se "de utvalda" idag, och jag var en av de "utvalda" (detdär lät underligt..) så det ser jag fram emot. Jag måste dock fara på nån kurs eftersom jag inte har gått någon hjälpis utbildning, men Iva sku troligtvis dit samma dag, så jag behöver int va helt ensam! ;)
Kram<3
 

Kommentarer

Postat av: pineapple resort

Publicerad 2014-04-24 18:39:38

Fina bilder! :D

Svar: tack!! :)
Jessica

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Hei, jag är en finlandsvensk flicka på 16 år som bor i Finland. Jag älskar mode och att fotografera, och får inspiration av bloggare i allmänhet. Använder Nikon d3100 som kamera och min lins är 18-55 mm

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela