EASTER BREAKFAST.

Publicerad 2014-04-18 09:31:39 i Min vardag,




Här har ni et typiskt Jessica morgonmål. Jag är väldigt lat på mornarna så det blir oftast något simpelt och lätt att tillaga. Om någon undrar så är det Turkisk yoghurt med honung i skålen. Det är en perfekt efterrätt som får hela ens mun att kännas fresh. ;) Oftast så läser jag email eller går igenom instagram medan jag äter morgonmål, men om det hänt något extra jag vill veta om, så läser jag tidningen! 
Idag blir det somsagt middag på landet, och mer än så vet jag inte eftersom allt är stängt..Måste ändå städa mitt rum, för det är väldigt stökigt! 
Ha en bra påsk allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Hei, jag är en finlandsvensk flicka på 16 år som bor i Finland. Jag älskar mode och att fotografera, och får inspiration av bloggare i allmänhet. Använder Nikon d3100 som kamera och min lins är 18-55 mm

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela