.

Publicerad 2014-04-19 15:00:00 i Collection,

Här är en till collection som jag är helt besatt över! Denna gång har Angelica Blick gjort sammarbete med BIKBOK för att skapa denna, enligt mig underbara klädlinje! Hon har bra fått in sin egen stil med anslag av andra trender just nu! Mina helt klart favorita plagg är den röda klänningen på sista bilden och även den svarta jumpsuiten på 3e sista bilden! Om ni vill se mer av collectionen så får ni gå in på BikBok HÄR. Har planer på att åka in till kampen den dagen hon kommer dit, för att kolla in hennes klädlinje, och kanske ha chansen att träffa henne! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Hei, jag är en finlandsvensk flicka på 16 år som bor i Finland. Jag älskar mode och att fotografera, och får inspiration av bloggare i allmänhet. Använder Nikon d3100 som kamera och min lins är 18-55 mm

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela