.

Publicerad 2014-04-14 19:22:32 i Min vardag,

Detta var en tid sedan! Är nästan aldrig inne på vår hemma dator, och då jag är så brukar jag kolla igenom lite gamla (väldigt pinsamma) bilder på mig själv, och här är två stycken från förra året. Det ända jag själv helt konkret märkte var att mitt hår var kort! Det har vuxit såå himla mycket på senaste tiden, vilket är konstigt eftersom mitt hår vanligtvis växer typ 1 cm per år!!
Imorgon är det provutgivningsdag från typ 8.15 till 13.30 (med två j.vla timmar tomt...) så det blir nervöst men inte så hemskt tungt! Sen skippar jag även dansen imorgon eftersom jag måste och jobba, men på onsdag far jag på dans, fastän jag har brutit alla ben i kroppen!! ;) 
Kram<3

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-04-17 21:16:57

Var jobbar du?

Svar: Hos en familj, ja typ hjälper med städande å sånt! :D
Jessica

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Hei, jag är en finlandsvensk flicka på 16 år som bor i Finland. Jag älskar mode och att fotografera, och får inspiration av bloggare i allmänhet. Använder Nikon d3100 som kamera och min lins är 18-55 mm

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela