Mothersday dresses.

Publicerad 2014-04-25 12:55:00 i Inspiration, mode, tips,

Jag är en person som har väldigt dåligt minne, och morsdag/farsdag är dagar jag Alltid glömmer! Men inte i år! Var nämligen inne på Sheinside här en dag, och fick syn på att de hade en deal som gällde nu inför morsdag. Såå om ni vill få 15% av ert hela inköp över allt som finns på sidan, så kan ni klicka här, och skriv in koden : mother15 då ni checkar ut!:) Jag satte ihop lite vad jag skulle tänkas köpa, i klädväg om jag skulle ta och beställa hem lite!
 
Grå klänning: 20.50e Här
Röd klänning: 16.80e Här
Vit jumpsuit: 16e Här // Blommig klänning:  18e Här
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Hei, jag är en finlandsvensk flicka på 16 år som bor i Finland. Jag älskar mode och att fotografera, och får inspiration av bloggare i allmänhet. Använder Nikon d3100 som kamera och min lins är 18-55 mm

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela