On sundays we wear BLACK.

Publicerad 2014-04-20 13:02:07 i Min vardag, Outfit,






Här är dagens outfit, och om det inte märks så gillar jag svart..! Det är helt sjukt varmt ute här just nu, och man kan helt bra gå omkring i t-skjorta! Jag älskar det!! Annors? Idag blir det en dag utan aktiviteter, har nämligen fortfarande ont i fötterna efter gårdagens shoppande. Jag hittade inte mer än de 3 sakerna jag nämde i gårdagens inlägg (t-skjortan är köpt igår, på rea från Gina tricot för 4.95!!) men det var helt najs att gå omkring i hesa ändå! Har alltid gillat storstäder, så det var underbart att komma bort hemmifrån lite! 
Men nu ska jag ta och gå ut i solen lite, för man vet ju inte hur länge vädret hålls bra..? ;) Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Hei, jag är en finlandsvensk flicka på 16 år som bor i Finland. Jag älskar mode och att fotografera, och får inspiration av bloggare i allmänhet. Använder Nikon d3100 som kamera och min lins är 18-55 mm

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela