SHEINSIDE

Publicerad 2014-04-17 06:00:15 i mode,

Jag har lagt ihop några collage åt er med förslag på outfits jag gillar, och som jag hoppas ni även gillar! Alla klädesplagg är från Sheinside en av mina absoluta favorit klädsajt på internet! Här får man fina kläder till billigt pris, så jag rekomenderar att ni går och kolla! Jag har linkar till alla varor nederom bilden så ni lätt hittar det ni är intresserade av! ;) 

Detta är första outfitten jag lade ihop! Jag har alltid gillat komönster trenden, och med en helt simpel svart chiffong skjorta så ser det inte för galet ut! Shortsen och skjortan är båda väldigt lösa och svala, så denna outfit passar bra på en varm dag eller t.ex på en studentfest om man lägger till ett par klackskor. Jag lade till ett par gulringar och en clutch för att accessoera upp outfitten lite. Smyckena binder även ihop hela outfitten! :)
Sheinside har mycket fina "lösa" skjortor, så om man inte vill ha en svart utan mer färg så är finns det många andra fina att välja mellan. Dessa är även väldigt svala och sköna till sommaren!
 

Detta är helt klart min favorit outfit. Jag gillar den för att den är väldigt simpel men tackvare den blåa clutchen får den liv i sig! Kan se mig själv bära denna outfit t.ex till en finare middag eller på en dejt, eftersom den är ganska strikt men lekfull tackvare det blåa färginslaget. På Sheinside finns mängder av jumpsuits i olika färger, så om denna inte passar er finns det fler att välja mellan! Även byxlånga jumpsuits hittas där, och de var alla väldigt fina med mönster, cutouts och detaljer.
 

Pastell är en trend som varje vår tycks komma tillbaka, och denna vår är inget undantag. Jag tycker själv att denna outfit skulle passa perfekt till en consert/festival, mest tackvare de runda glasögonen med blått glas. Jag höll allt i samma färgnyans, blått för att göra den rolig och trendig för våren. Glasögonen och halsbadet är nog mina favoritsaker i denna outfit, och om blått inte är ens färg så kan man lätt byta ut det mot någon annan rolig färg. Halsband finns i mängder av färgen och mönster på sheinside, och nästan alla ser dyrare ut än vad de egentligen är!
 

HÄR HÄR HÄR HÄR HÄR
Här är en outfit som jag tycker skulle passa bra till jobbet eller i skolan. Rocken som är mitt favoritplagg här, kan bäras både som kofta och rock, och nu till våren skulle en sådan rock sitta fint i garderoben. Volangskjortan och byxorna är svarta och ganska dystra tillsammans, men genom att lägga till pastellsmycken och rocken så får outfitten genast mer liv, speciellt nu till våren. Sheinside har ett väldigt stort urval av rockar, så om nån ännu inte har inskaffat sig en så skulle jag rekomendera att ni tar en titt.
 

Den sista outfitten är väldigt casual och laid back i sin helhet, men de små detaljerna såsom mönstret på clutchen och texten på både solglasögonen och t-skjortan gör den genast mer intressant. Om jag skulle bära denna outfit så skulle jag nog sätta in skjortan innanför byxorna och även vika upp byxorna lite. Converse passar säkert bäst till denna outfit, men man kan även klä upp den med ett par spetsiga svarta pumps. Alla plagg i otufitten går även bra att använda separat, så det är ju ett plus!
 
+ Sheinside har ofta reor på gång, så om man vill ha saker ännu billigare lönar det sig att kolla in där lite nu och då! Frakten är även gratis runt om i världen, så det är bara att betsälla ;)

Kommentarer

Postat av: Elli

Publicerad 2014-04-17 16:12:36

ÅÅH vafina kläder! Måste gå och kolla!! ;)

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-04-21 21:15:56

Gillar collagen!! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Hei, jag är en finlandsvensk flicka på 16 år som bor i Finland. Jag älskar mode och att fotografera, och får inspiration av bloggare i allmänhet. Använder Nikon d3100 som kamera och min lins är 18-55 mm

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela