THE LITTLE THINGS

Publicerad 2014-04-09 19:45:29 i Min vardag,


Idag var det verkligen en tung dag i skolan, med bara jobbiga ämnen. Sen fick jag en essä läxa tills imorgon som jag jobbat på länge utan att få ihop allt bra, så jag fick lämna dansen, igen! Det är typ tredje gången jag inte var och dansa på just denna timme, så måste ta och skärpa mig! Nu ska jag ta och lyssna på musik och göra lite andra läxor, och sen dusha. 
Somsagt så beställde jag hem lite saker, och konstigt nog så är jag huur ivrig som helst på att få dem, har inte shoppat på en tid så det känns bra att få lite påfyll i garderoben. Jag fick igår ett email att varorna har skickats iväg, så jag hoppas få dem på veckoslutet. 
Kram<3
(ni får ursäkta att blogg uppdateringen varit dålig, jag har haft "bloggtorka"..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Hei, jag är en finlandsvensk flicka på 16 år som bor i Finland. Jag älskar mode och att fotografera, och får inspiration av bloggare i allmänhet. Använder Nikon d3100 som kamera och min lins är 18-55 mm

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela