I'm Back!

Publicerad 2014-07-13 10:13:00 i Min vardag,



Viilken bloggtorka det varit på sistone!! Kollade just, och mitt senaste inläg skrev jag för tolv dagar sen då jag ännu befann mig i Turkiet!! Har haft en massa program sen jag kom hem, då vi först åkte upp till Vasa på konfirmationsfest, sen jobbade jag en dag och på kvällen drog jag till Fias lande där jag var i tre dagar! Då jag kom hem hade vi fått vår kusin hit så jag var med henne och nästa dag (igår) så var det jobb för min del på dagen, och på kvällen for vi alla och spela minigolf!
 
Så som ni märker har jag inte haft så mycket tid att sätta åt bloggande, men jag har inte helt glömt er! Bilder har jag tagit som ni ska få se innom kommande dagar, och jag har även tagit outfitbilder på olika nya platser, så ni kan förvänta er sådana inlägg!! Vet inte om jag kommer kunna vara så aktiv som jag brukar, men ska försöka kika in lite emellan för att uppdatera er med både bilder och text! ;)
 
Kod för att importera min blogg till Nattstad: 1761457578

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Hei, jag är en finlandsvensk flicka på 16 år som bor i Finland. Jag älskar mode och att fotografera, och får inspiration av bloggare i allmänhet. Använder Nikon d3100 som kamera och min lins är 18-55 mm

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela