M I N D A G

Publicerad 2014-07-19 20:21:36 i Min vardag,

1-2 år sen!! Vi har förändrats såå himla mycket haha:D
 
Puh, efter en "lång" och varm jobbdag är jag nu hemma igen. Har sett på Awkward och ätit broiler med kantarellsås (nami) och lite bär, så nu är min mage och jag nöjda! ;) Imorgon ska jag också jobba vid citymarket, så vi får se hur det går..:D Har inte tagit några bilder idag, så ni fick en gammal goding! Ska bli så naajs att vara reunited med dessa pinglor! ;)
 
Jag har även bestämt mig för att byta bloggportal, och jag kommer skriva mer om det i mitt nästa inlägg, så det kommer bli lite förändringar här. Men kommer förklara allt mer senare, så allt är klart för er (och mig) 
Kram! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Hei, jag är en finlandsvensk flicka på 16 år som bor i Finland. Jag älskar mode och att fotografera, och får inspiration av bloggare i allmänhet. Använder Nikon d3100 som kamera och min lins är 18-55 mm

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela