P H O T O S H O O T

Publicerad 2014-07-18 22:03:42 i bilder,

En "sneakpeak" bild vi tog igår! Vill inte sätta ut nån av de "bättre" bilderna eftersom just en av den kan vara "hennes bild", och det skulle ju inte vara så himla trevligt om man såg den först här och inte på hennes tack kort.. ;)
 
Var igår och fotade lite med en av mina barndoms ( och nutida ) vän Sofia, eftersom hon behövde lite bilder på sin tudent klänning med hatt och även bild till tack kort! Vi gick omkring och fotade en ca två timmar, och for efter det till henne så hon fick se och välja vissa bilder hon gillade extra mycket! ;) Nu har jag gått igenom alla 401!! bilder vi tog och av dem har jag valt ut de allra bästa ca 100 st (sperade ca 200 ifall hon vill se på lite annat också) däribland det finns både tack-korts bilder och även lite andra bilder vi tog vid sidan om! 
 
Jag faktiskt älskar att fota människor och helt enkelt "capture a moment", så då hon bad mig ta bilder blev jag hur glad som helst! ;) Jag har även typ en passion för att redigera bilder, så har spenderat över en timme nu och redigerat bilderna via min dator. Jag kan ärligt säga att den del av min dag då jag inte hittat på någonting, så sitter jag oftast framför min dator eller på Ipadden och redigerar bilder.. ;D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Hei, jag är en finlandsvensk flicka på 16 år som bor i Finland. Jag älskar mode och att fotografera, och får inspiration av bloggare i allmänhet. Använder Nikon d3100 som kamera och min lins är 18-55 mm

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela