S E R E N A

Publicerad 2014-07-15 09:35:37 i Min vardag,



Nu drar vi till Serena! Passar bra nu när vädret inte är så bra :( Har imorgon och på torsdan jobb, och på fredan är jag ledig tills jag igen ska jobba hela veckoslutet! Men ska försöka blogga ändå för er!! 

Igår åkte micki iväg på skriba läger, så det blir lite tomt hemma, men hon förtjänar att vara borta en vecka, och inte göra nåt! :* Hon lämnade hemma kameran, men det är oftast hon som tar mina bilder, så om nån har lust att komma och ta mina foton, så är det bara att ta kontakt! ;)
Kram! 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-07-15 20:02:35

Var jobbar du?

Svar: Jag jobbar som jordgubbsförsäljare! :D
Jessica

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Hei, jag är en finlandsvensk flicka på 16 år som bor i Finland. Jag älskar mode och att fotografera, och får inspiration av bloggare i allmänhet. Använder Nikon d3100 som kamera och min lins är 18-55 mm

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela