T H E N E W B E G I N N I N G.

Publicerad 2014-07-22 20:04:01 i Min vardag,

Som jag redan nämde i mitt förra inlägg, så har jag alltså planer på att byta bloggportal från blogg.se, till någon ny. Jag har haft denna blogg i typ halvt år, och under den tiden har jag aldrig varit helt 100 % nöjd med min blogg! Jag har ändrat min header och design en massa gånger för att jag inte hittat nån jag gillat, och blogg.se har helt enkelt inte varit min favorit. Jag är smått av en perfektionist, och då det kommer till min blogg så vill jag att den ser ut som en blogg jag själv skulle klicka in på och läsa om jag fick se startsidan.
 
Jag har bloggat på andra "portaler" förr, som blogspot och Devote, men ingen är lätt nog för mig att använda och ingen av dem har gett mig den blogg jag velat ha. Såå, för att sammanfatta allt, så har ni min nya blogg domän, Nattstad.se/stylia.
 
Jag har valt att börja blogga via nattstad, som inte kanske så många av mina finländska läsare känner till. Detta beslut har jag redan länge gått och funderat över, men nu känner jag att "nu eller aldrig". Såå om ni klickar HÄR så kommer ni till min nya blogg där jag gjort mitt intro inlägg, och jag hoppas att ni fortsätter läsa där, och ni hittar mig även på blogspot där ni kan följa mina inlägg då de kommer upp, snabbt och enkelt! 
Tack för allt! :*
 
 
Tb.
 
PS. Min blogg ser annorlunda ut för att jag håller på och försöker få mina inlägg härifrån dit till nattstad, och för att göra det måste jag byta design! ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Hei, jag är en finlandsvensk flicka på 16 år som bor i Finland. Jag älskar mode och att fotografera, och får inspiration av bloggare i allmänhet. Använder Nikon d3100 som kamera och min lins är 18-55 mm

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela