1) R E S A N D I T

Publicerad 2014-06-11 11:23:14 i bilder, resor,



Vi startade somsagt halv tre till båten (silja serenade, och kom väl dit kring halv fem tackvare allt byggande! Vi mötte faster och Malin som redan hade checkat in, så det var bara att gå ombord på båten! Vi bodde på 11e våningen i rum 11212 som var superfint med dubbelsäng och allt! ;) Då vi kommit till rummet packade vi upp lite, och sen var det Matdags! 





Vi åt på båtens egna buffee mat, och gott var det som vanligt! Min favorit var tortillorna som jag åt 2 av! Vi körde fullt ut med förrätt, huvudrätt och efterrätt, och efter maten ville man typ spricka!! Det såg även väldigt snyggt och modernt ut, nu när de har renoverat båten! 


Efter maten så vilade vi igen lite på hytten, och sen for jag och Malin och tog bilder samt att vi gick upp till New York Club & Lounge, där Malin beställde en helt fruktansvärd drink..Efter det drog vi och kollade på midnattshowen, som var förvånadsvärt bra! Sen var klockan typ halv ett då vi gick mot hytten för att nästa dag orka gå i Stockholm!! 



Här är två bilder av vad jag bar den dagen! Topen är från Lindex, byxorna från VeroModa och skorna från Nilson shoes ! Väldigt bekväm och sval outfit! 
Har tagit lite bilder från varje dag, så de kommer upp nu en per dag! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Hei, jag är en finlandsvensk flicka på 16 år som bor i Finland. Jag älskar mode och att fotografera, och får inspiration av bloggare i allmänhet. Använder Nikon d3100 som kamera och min lins är 18-55 mm

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela