2) S T O C K H O L M

Publicerad 2014-06-12 09:00:40 i bilder, resor,


STOCKHOLM! 



Vi kom in till stockholm vid typ halv elva, och efter det så shoppade jag och malin typ non stop tills klockan var fyra..Shoppat blev det, men jag laga Haul då jag kommer hem från sverige på söndan! Vi gick i Top Shop, River Island, Brandy Melville, Urban Outfitters och myckte mer! Det var en lyckad dag med bra sällskap!! 




Då vi klockan fyra kom tillbaka till båten så böt vi lite kläder och fixade oss, och så gick vi upp på däck och fotade lite. Här har ni nu bilder på min kvällsoutfit, skjortan är från H&M och leggingsen från Zara! 



Då båten startat vid 5 så gick jag och Malin på "dejt". Vi åt på köttrestaurang, och fastän servicen var lite dålig så var maten god!! Då vi gick därifrån så stod där två akrobater, en på styltor, och den andra var som en docka fast i band, och styrdes av den på styltor. Såg hur coolt ut som helst!



Efter maten gick vi upp på däck och tog lite mer bilder, denna gång mest på omgivningen men ändå! Vi ställde oss i fören, och kändes som om vi flög fram på vattnet ( jag hade en liten Titanic moment en stund;)) så det var himla snyggt! 


Resten av kvällen shoppade vi i Taxfree, chillade och kollade på olika shower på olika våningar! Vi ville dansa mot slutet av kvällen (halv ett) så vi gick upp till 12an, där 5 japaner stod och dansade och en man filmade. Omkring satt typ fyra andra människor, så man kan inte precis säga att klubben var proppad..det var dock tisdag, men ändå!! 
Kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Hei, jag är en finlandsvensk flicka på 16 år som bor i Finland. Jag älskar mode och att fotografera, och får inspiration av bloggare i allmänhet. Använder Nikon d3100 som kamera och min lins är 18-55 mm

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela