3) M O R N I N G

Publicerad 2014-06-13 12:00:16 i bilder, resor,


Sista dagen har jag inte så himla mycket att skriva om, vi vaknade kring åtta, och efter att ha mornat och klätt på oss så gick vi ner och åt morgonmål, något som både jag och Malin njöt mest av under hela resan! ;) Min favorit var american pancakes med nutella och maple syrup!! NAM 



Sen gick vi till taxfree shoppen och handlade lite smått för våra sista kronor, och jag fick lite bilder på den nya VS avdelningen där jag inhandlade två saker (ni får se). Det har blivit väldigt fint på båten i helhet nu då de har renoverat båten, mycket bättre än förr enligt mig! 

Efter att vi shoppat så var det dags att packa och sen gick vi ut från båten och tog oss sakta men säkert hem! Bilderna från sista dan är somsagt inte många, men jag villle ändå avsluta rese inläggen med något så! Nu som bäst är jag i sverige, så det blir igen lite paus, så jag är ledsen för det, men då jag kommer hem har vi säkert tagit bilder jag kan använda i nya inlägg! ;D
Kram! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Hei, jag är en finlandsvensk flicka på 16 år som bor i Finland. Jag älskar mode och att fotografera, och får inspiration av bloggare i allmänhet. Använder Nikon d3100 som kamera och min lins är 18-55 mm

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela