...

Publicerad 2014-06-06 21:14:20 i Min vardag,



Idag blev det en lugn dag, tog det lugnt på morgonen, och åt lunch med mamma lit senare på dan, nepaliskt blev det denna gång! :) Sen for jag och micki och köpte glass och tog outfitbilder, (igen..) eftersom vi har såpass mycket tid under dagen, så har det typ blivit en vana! ;) 
Sen kom även min just nu favorita serie, Orange is the new black ut med sin andra säsong på netflix, så jag kollade på ett avsnitt, och härtills verkar det bra! (tänkte tala om den mer nästa vecka i ett serie inlägg!) Nu blir det varma smörgåsar, och sen måst jag även börja kolla vad jag ska ha med till sverige på måndan! :D
kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Hei, jag är en finlandsvensk flicka på 16 år som bor i Finland. Jag älskar mode och att fotografera, och får inspiration av bloggare i allmänhet. Använder Nikon d3100 som kamera och min lins är 18-55 mm

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela