Here we go again!

Publicerad 2014-06-12 17:13:28 i Min vardag, resor,



Nu bär det av till Sverige då igen, och denna gång för att hälsa på släkten och även för att se 1D!! Ska somsagt imorgon på deras konsert, och är sjukt taggad!! Har även hört att vänner från min stad ska dit, så kanske man ser nån där! 
Vi kommer bo hos kusinerna som inte har Wifi, så det blir nog inget bloggande, men som lovat kommer sista dagens bilder samt inlägg om min kryssning upp imorgon, så nåt finns uppe för er! ;) Min kusin kommer möjligtvis blogga när vi är där (kan inte lova något) men isåfalla kan ni läsa om vad vi gör på: anastasialindstrom.bloggplatsen.se
Kram! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Hei, jag är en finlandsvensk flicka på 16 år som bor i Finland. Jag älskar mode och att fotografera, och får inspiration av bloggare i allmänhet. Använder Nikon d3100 som kamera och min lins är 18-55 mm

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela