K V Ä L L S P R A T

Publicerad 2014-06-18 22:22:23 i Min vardag,

Mickis bild!
 
Idag har det varit en bra onsdag! Vi hade bestämt med min bror igår att vi skulle åka till simhallen tidigt på morgonen (ca 10) och sagt som gjort så for vi dit, och badade i typ en timme tills vi blev uttråkade! :) Sen stack han till sin kompis, och jag körde hem och lagade lunch åt mig och micki. Sen kollade jag två avsnitt av Orange is the new black, och efter det körde jag till Fia. 
Där spelade vi Sims3 (det är bara det bästa dator spel som uppfunnits Ever!), åt och talade! Helt trevligt att få tala med nån annan än min syster..Alla av mina vänner har typ jobb nu, så dagarna spenderas mest hemma, och om man far någonstans så är det inte lika roligt eftersom ens vänner inte är där..problem! ;)
 
Jag ville även säga att om nån av er vill läsa om min andra Sverige resa, så får ni gå in på min systers blog, HÄR. Jag tog nästan inga bilder själv, och eftersom vi helatiden gjorde samma saker och var på samma ställen, så tycker jag det är onödigt att jag skriver inlägget eftersom ni kan läsa det där! Dock kommer jag själv att lägga upp mitt inköps inlägg, eftersom vi definitivt inte köpte samma saker då vi var i Stockholm!
Kram! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Hei, jag är en finlandsvensk flicka på 16 år som bor i Finland. Jag älskar mode och att fotografera, och får inspiration av bloggare i allmänhet. Använder Nikon d3100 som kamera och min lins är 18-55 mm

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela