M O R N I N G M A D N E S S

Publicerad 2014-06-09 10:26:03 i Min vardag,



Godmorgon allihopa! Idag bär det av till Sweden för min del, och jag är såå himla taggad!! Var uppe sent igår och planerade vad jag skulle ha på mig samt vad jag skulle packa, så att jag inte glömmer något! Ska snart börja göra mig klar, och vid ca halv tre kommer famo och fafa och hämtar mig och så kör vi till hamnen för att där träffa kusinen och faster! :D Var längesen jag åkte båt sist, så är himla exited (speciellt över buffen!!!). Jag är inte säker än om jag tar med kameran, men troligen kommer jag nog..som vanligt! 

Dock kommer jag inte kunna ha på min Wifi i Sverige, och har heller inte tid att blogga, så på onsdag ska jag försöka posta ett inlägg, och så har jag ett förskrivet inlägg som kommer upp imorgon, så att inte bloggen är helt död då jag är borta!! :D 
Kram! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Hei, jag är en finlandsvensk flicka på 16 år som bor i Finland. Jag älskar mode och att fotografera, och får inspiration av bloggare i allmänhet. Använder Nikon d3100 som kamera och min lins är 18-55 mm

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela