Make the most of every day!

Publicerad 2014-06-01 09:55:47 i Min vardag, bilder,









Nu är det då Äntligen sommarlov!! Tog en massa bilder från gårdagens händelser, både från avslutningen och student uttågningen! ;) 
Här ovan ser ni bilder jag och mina underbara vänner tog efter vårfesten! Om någon undrar så har jag på mig klänning och blazer från H&M och mina skor är från Lindex! Tog en massa bilder på oss, och instagram är just nu fullt med dem! ;)







Efter avslutningen så for jag, Laura och Hanna till stan och köpa jordgubbar och blommor, och så gick vi tillbaka till skolan för att hinna till student dimisionen! Det var massa bekanta som tog studenten, så bilder togs det i mängder!! Det var himla roligt att se alla så glada och ivriga på att få sluta gymnasiet, och kan inte tänka mig att jag om två år står inför samma öde! :D





Sen var der dags för studentkalas, och fick tyvärr bara bilder på ena kalaset! Firade att Fia blivit klar, och åt himla god mat och tog bilder åt henne som jag lovat! Efter fias studentkalas for vi till vår granne Jessicas, och efter det kom Laura hit, och så körde vi tillsammans till Mirella för att ännu gratta henne! 

Efter allt detta så körde jag och Laura och hämtade Fia, och så åkte vi omkring e stund, tills vi tillslut satt och talade i ett fågeltorn..;) En jätte bra dag för mig alltså! Förutom att jag nu går omkring med hes röst och en temugg i andra handen!!
(outfitbilder kommer senare) 
Kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Hei, jag är en finlandsvensk flicka på 16 år som bor i Finland. Jag älskar mode och att fotografera, och får inspiration av bloggare i allmänhet. Använder Nikon d3100 som kamera och min lins är 18-55 mm

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela