Review : MAC Pro Longwear Concealer

Publicerad 2014-06-17 19:54:28 i Min vardag,

Jag köpte denna produkt på tisdagen då jag var i Sverige, inne på NK. Det var en väldigt trevlig dam inne på MAC avdelningen som testade olika färger av produkten, och slutligen så kom vi båda fram med att NW20 var färgen för mig. Jag hade hört en massa bra om produkten på youtube, och på andra sociala medier, så jag tyckte att det var på tiden att jag själv prövade den! Den kostade mig 175 kronor, villket motsvarar ca 20 euro.

Jag har använt den nu några dagar, och jag fullkomligt älskar den!! Den har otroligt bra täckning, och kan användas bra både under ögonen för mörka ringar, och även som ”täckmantel” för finnar och missfärgningar. Själv har jag väldigt mörka ringar under ögonen, speciellt nu under sommaren (sover inte tillräkligt kan jag tippa på att orsaken är) så för mig är produkten ett måste varje dag då jag sminkar mig! Jag har länge prövat runt, och försökt hitta den perfekta concealern som både håller länge och ger en bra matt finish, och jag tror att jag nu äntligen har hittat ”the one”.

Det enda som jag inte gillar med denna produkt, är att den kommer i pumpform. Jag lyckas nämligen alltid pumpa ut för mycket av produkten, och så står jag sedan där med överlops produkt som jag inte får tillbaka in i burken. Men annors är det en underbar produkt. 

Kommentarer

Postat av: MATILDA

Publicerad 2014-06-19 06:56:41

Älskar MACs produkter :)

Svar: Jag har också fallit för dem.. ;D
Jessica

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Hei, jag är en finlandsvensk flicka på 16 år som bor i Finland. Jag älskar mode och att fotografera, och får inspiration av bloggare i allmänhet. Använder Nikon d3100 som kamera och min lins är 18-55 mm

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela