.

Publicerad 2014-03-30 10:13:02 i Outfit,






Här har ni lite bilder på vad jag hade på mig igår! Dagen började med gymbesök med fia, då vi for till Lady line, och körde lite workouts! Vi gick på en halvtimmes klass som jag inte kommer ihåg namnet på, men den var ganska jobbig, men efteråt så kände man sig såå bra! 
Sen kom jag hem och chillade en stund och så for jag och micki iväg på skobon för att ta lite bilder! Vi har varit här och ta bilder förr, och det är typ den bästa "urban" platsen att ta bilder på! ;) Senare såg jag på lite HIMYM och käkade en massa godis..:D 
Hoppas att ni gillar outfitbilderna vi tog, och själv älskar jag att både ta dessa bilder samt redigera dem, så ni kommer få se mer av det i framtiden! Om ni vill kolla in hur mickis bilder blev så är det bara att gå in på hennes blogg, michaelatuominen.blogg.se :)
Kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Hei, jag är en finlandsvensk flicka på 16 år som bor i Finland. Jag älskar mode och att fotografera, och får inspiration av bloggare i allmänhet. Använder Nikon d3100 som kamera och min lins är 18-55 mm

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela