FREDAG.

Publicerad 2014-03-28 12:49:35 i Min vardag,


Hej, har varit väldigt skön dag med endast jummpa, så man vakna upp på morgonen! For sen till skolan för att printa en sak, och blev sen och tala med Isa i typ en halvtimme. Nu har jag inte några planer förutom att jag måste ut med nanna! 
Planerade med fia imorgon att fara på gym och pröva lite, men det är ännu öppet så vi får se hur det blir. Jag borde nog verkligen börja leta efter ett gym att börja gå på eftersom jag tycker att dansen inte helt ger mig den mängd "motion" som jag behöver. Om ni har några tips på vad man skulle kunna göra så e det bara att lämna en komentar ;)
Kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Hei, jag är en finlandsvensk flicka på 16 år som bor i Finland. Jag älskar mode och att fotografera, och får inspiration av bloggare i allmänhet. Använder Nikon d3100 som kamera och min lins är 18-55 mm

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela