DANSUPPVISNING.

Publicerad 2014-05-29 21:16:55 i Min vardag,



Puh, kom hem för någon timme sen efter att ha spenderat hela dagen på dansuppvisnig! Mina danser for alla bättre än förväntat, så jag var sjukt nöjd! Vi hade hur kiva som vanligt, och jag blev som vanligt ledsen över att allt är slut, me förhoppningsvis så fortsätter allt nästa år igen!! 

Tog några bilder på uppvisnigen, och så tog jag lite på min sminkning innan, så ni kan förbereda er på bildinlägg ;) Får säkert även bilder av andra, så de kan hända att det lite nu och då kommer in lite bilder! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Hei, jag är en finlandsvensk flicka på 16 år som bor i Finland. Jag älskar mode och att fotografera, och får inspiration av bloggare i allmänhet. Använder Nikon d3100 som kamera och min lins är 18-55 mm

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela