Fredaag!

Publicerad 2014-05-16 20:53:17 i Min vardag,


Hej, då var det veckoslut igen, så snabbt tiden går! Längtar såå till sommarlovet, och orkar inte vänta längre! ska på en massa roliga resor på sommaren, samt att vi har konfirmation/student kalas som ska besökas, så jag tror inte denna sommar kommer vara så hemskt långtråkig! Sen kommer ju alltid kusinerna hit under sommaren, och det ska också bli roligt! har massa planerat att göra, så att sommaren inte ska bli tråkig, så jag tror vi kommer ha roligt (som alltid)! 

Imorgon ska jag lägga upp lite bild inlägg, eftersom jag haft så mycket problem, så har det bara varit TB bilder, såå imorgon kommer lite gamla outfitbilder och även bilder på saker jag gillat under senaste tiden, som jag tog bilder på för nån dag sedan! ;) Hade även tänkt mig göra ett "My playlist" inlägg, där jag skulle lägga upp lite sånger jag lyssnar på nonstop just nu, så det kommer också upp nån gång under veckoslutet! 

Men nu ska jag ta och kolla vad netflix har för filmer, och så ska jag försöka hitta en passande fredags film som jag kan kolla på och äta mina jordgubbar! ;)
Kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Hei, jag är en finlandsvensk flicka på 16 år som bor i Finland. Jag älskar mode och att fotografera, och får inspiration av bloggare i allmänhet. Använder Nikon d3100 som kamera och min lins är 18-55 mm

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela