LäsLäsLäs

Publicerad 2014-05-18 08:44:53 i Min vardag,



Här har ni min utsikt för de kommande timmarna! Måste läsa massor idag eftersom jag har en massa "efterskolan" saker jag måste sköta under veckan, så för att inte behöva läsa helt in i sista minut så läser jag igenom psykologin idag! 
Idag ska jag även på De stupades dag till gravgården med några vänner från tutorgruppen och hålla vakt! Har aldrig varit på gravgården just denna dag, så det ska bli intressant och se vad som händer! Senare blir det mera provläsning, och så har jag modda förhör imorgon som jag måste kolla igenom! Så idag blir det typ som en skoldag för mig..:/ Men har sommarlovet i mitt bakhuvud, så jag kommer nog klara mig! 
Nej men nu ska jag ta och fortsätta så att jag hinner läsa nånting förän jag måste iväg! 
Kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Hei, jag är en finlandsvensk flicka på 16 år som bor i Finland. Jag älskar mode och att fotografera, och får inspiration av bloggare i allmänhet. Använder Nikon d3100 som kamera och min lins är 18-55 mm

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela