Måndags morgon!

Publicerad 2014-05-05 07:53:01 i Min vardag,





Nu var det en stund sedan! Har inte kunnat ta några bilder eftersom micki haft kameran med sig till spanien, men har lite inlägg planerade att göra så de kommer upp innom närmsta dagarna! 
Gårdagen gick ganska fort, var på Malins (min kusin) 18 års brunch, där vi fick en massa gott att äta. Var där från typ 12-15 och sen kom vi hem! Efter det gjordes läxor, åts det mat och städades rummet! En helt bra söndag helt enkelt! 
Idag har jag skola från 8 - 14.30, och efter skolan har jag lite projekt jag måste göra..men tänk nu, 4 veckor till sommarlovet!! :'D

Kommentarer

Postat av: malin

Publicerad 2014-05-05 22:31:35

tack tack massor o tack att ni kom!! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Hei, jag är en finlandsvensk flicka på 16 år som bor i Finland. Jag älskar mode och att fotografera, och får inspiration av bloggare i allmänhet. Använder Nikon d3100 som kamera och min lins är 18-55 mm

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela