Material Girl

Publicerad 2014-05-18 09:00:00 i smink, tips,

 
Här är lite saker jag gillat på sistone. Mitt labello läppomada (peach) och NYX buttergloss (..) har jag använt typ varje dag, och älskat! Läppomadan doftar helt underbart, och håller ens läppar mjuka och lena, medan NYX butterglosset har perfekt vårfärg. Pudret köpte jag ganska nyligen, och gillar det eftersom det är transparent., så det ser inte alls "fejk" ut. 
Hand/body cremen och nagellcket är mickis, men jag har använt båda under senaste tiden, och de är verkligen bra produkter! Handkrämen är från Victoria secret gillar jag mest för att den håller händerna mjuka och kvar sin goda doft på ens händer länge, så man behöver inte applicera den hela tiden! Doften påminner mig om sommaren och havet, så de passar just nu! ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Hei, jag är en finlandsvensk flicka på 16 år som bor i Finland. Jag älskar mode och att fotografera, och får inspiration av bloggare i allmänhet. Använder Nikon d3100 som kamera och min lins är 18-55 mm

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela