Morgon prat.

Publicerad 2014-05-14 06:28:32 i Min vardag,


(gammal bild från min IG) 

Hej, vaknade heelt för tidigt idag fastän jag först börjar 10, och det är väl delvis nannas fel..(hon kom in i rummet med sin nalle och ville börja leka, klockan halv 7). Ligger nu och drar mig en liten stund, och ska snart upp, fixa mig, äta och sen iväg till skolan som inte slutar förräns 4! 

Har fortfarande inte hittat min "input" som man får i kamerabilder i ipaden, och därför har jag haft svårt att blogga aktivt under senaste dagarna! Jag vill verkligen ha bra kvalitets bilder till bloggen, eftersom jag tror det är roligare att läsa inlägg där bilderna är av kvalitet, men om den inte snart börjar hittas, så måste jag väl ta och inskaffa en ny. Det är typ det bästa inköp jag gjort i mitt liv, eftersom den vetkligen underlättar bloggandet, på bildfronten! 
Kram<3

(om ni vill att jag skriver mer om denna "sak" så kan jag ta och gära det, så fort ja hittat den!) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Hei, jag är en finlandsvensk flicka på 16 år som bor i Finland. Jag älskar mode och att fotografera, och får inspiration av bloggare i allmänhet. Använder Nikon d3100 som kamera och min lins är 18-55 mm

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela