S E M E S T E R P L A N E R

Publicerad 2014-06-03 15:30:18 i Min vardag, resor,

Idag tänkte jag tala om mina sommarplaner ( Juni ) för att jag kommer ha ganska fullt upp med olika saker just denna månad!

 
Kryssning till Sverige:
- Den 9:nde juni så kommer jag åka med min famo, fafa, faster och kusin till sverige med båt. Vi åker helt enkelt för att shoppa och bara njuta. Har åkt till sverige med famo och fafa förut, och det är alltid lika roligt! Det är endast en dagskryssning, så ingen övernattning eller så, men det passar bra för mig, jag har nämligen inget emot båtar! Ska bli huur najs som helst att gå omkring med Malin (min kusin) och shoppa, och äta varmkorv med bröd, ett måste för mig då jag är i Stockholm! ;)
 
 
1D i sverige:
- Dagen efter jag kommit hem från min kryssning så kommer jag och min syster flyga till sverige för att besöka våra kusiner och på fredagen gå och kolla på 1D! Ska bli coolt att se dem live, och jag är typ aldrig på konserter så det ska annors också bli najs! Stannar hos kusinerna i några dagar efter konserten, och sen flyger vi hem nångång under veckoslutet, är själv inte helt säker på dag och tider!
 

Turkiet:
- Här är jag också inte säker på dagarna, men vi kommer alltså åka till Turkiet på familje semester och bara njuta av värmen osv. Vi har ännu aldrig varit på semester med familjen (till södern) så det ska bli super trevligt! Ska definitivt ta med kameran och så ska det fotas i massor!! Bor på ett hotell nära stranden, så man får simma i massor :D
 
Här har ni nu de 3 största planerna jag har för min första månad av sommarlovet! Det kanske verkar som mycket, men jag kommer resten av sommarlovet bara vara hemma så det ska bli roligt att få lite gjort i början då man ännu har lite rutiner! ;) Var även hemma hela förra sommaren, för att min familj spara penga så att vi kunde åka, så nu ska jag njut fullt ut!! Har inte heller fått något (permanent) sommarjobb, så har dessutom tid att fara, så ingenting kan hålla mig tillbaka! 
 
( I have no time to translate, but my sister and I are in the process of getting google translate to my blog, so I will announce when that will come! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Hei, jag är en finlandsvensk flicka på 16 år som bor i Finland. Jag älskar mode och att fotografera, och får inspiration av bloggare i allmänhet. Använder Nikon d3100 som kamera och min lins är 18-55 mm

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela