Sista vanliga veckan!

Publicerad 2014-05-12 19:13:04 i Min vardag,



Hej, igår blev det inte skrivet någonting eftersom jag på morgonen hade sjukt ont i magen och typ inte kunde röra mig, och genast då jag började må bättre så skulle vi till famo och fafa på morsdags kaffe! Var där typ nån timme, och sedan for vi hem. Förberedde mig inför provveckan detta veckoslut, och jag läste faktiskt igenom allt vi gått igenom i hissan hittills, så kändes skönt att få det understökat. Har ännu psykologi som jag måste läsa på lite denna vecka, eftersom det är första provet jag har. 
Idag är planerna följande, skola från 8.15 till 2.30! Ta med hem micki på skobon, och sen ut med nanna. Ska 16.30 på möte och ska även ha tid att ta lite outfitbilder förrän solen går ner. Tog ett par bilder igår, men fick inte laddat dem till ipadden, så de kommer upp nån dag! :] 
Ha nu en bra måndag allihopa! <3

Kommentarer

Postat av: KassandraPalma

Publicerad 2014-05-12 19:29:09

så fin!

Svar: Tack så mycket! :)
Jessica

Postat av: ano

Publicerad 2014-05-18 10:21:49

Hej! Du är så vacker! Jag talar inte bra svenska, så ska du också skriva på finska?

Svar: kan jag väl göra! :D
Jessica

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Hei, jag är en finlandsvensk flicka på 16 år som bor i Finland. Jag älskar mode och att fotografera, och får inspiration av bloggare i allmänhet. Använder Nikon d3100 som kamera och min lins är 18-55 mm

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela