Tips för lockigt hår!

Publicerad 2014-05-10 10:10:00 i tips,





Här har ni ett bra tips för att verkligen få lockigt hår. Sov med franska flätor. Förr brukade jag sova med vanliga flätor om jag ville ha lockigt hår, men det lämnar oftast håret platt högst upp, och jag vill gärna ha hela mitt hår lockigt, och till det passar det bra att köra på franska flätor. Gör mina på kvällen, och sover med dem för att det ska bli bäst resultat! 
Pröva gärna, och om ni inte blir nöjda så kan ni alltid locka de delarna som inte lockat till sig under natten! ;)
Kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Hei, jag är en finlandsvensk flicka på 16 år som bor i Finland. Jag älskar mode och att fotografera, och får inspiration av bloggare i allmänhet. Använder Nikon d3100 som kamera och min lins är 18-55 mm

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela