☆☆

Publicerad 2014-04-26 17:56:00 i Min vardag,



Hej, åkte in till hesa (igen) med mamma o micki idag, ja skulle returnera min skjorta jag köpte från angelica blicks collektion, och så var vi på jakt efter nya vårskor åt mig! Hittade ett par jag gillade på Nilson shoes, så bilder kommer! ;) Vi hann även ta lite outfit bilder, så de bilderna kommer också upp då jag hunnit redigera dem!  
Är såå skönt att våren nu påriktit har kommit, såg typ tusentals vitsippor då jag var ute med nanna, och för mig är vitsippor tecken på att våren kommit!! 
Glöm inte att kolla in mitt förra inlägg och klicka in er på sheinside länken för att ta del av morsdags rean de har pågång! 
 

Kommentarer

Postat av: KassandraPalma

Publicerad 2014-04-26 18:05:16

Snygg jacka!

Svar: Tack så mycket! :D
Jessica

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Hei, jag är en finlandsvensk flicka på 16 år som bor i Finland. Jag älskar mode och att fotografera, och får inspiration av bloggare i allmänhet. Använder Nikon d3100 som kamera och min lins är 18-55 mm

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela