UPDATE

Publicerad 2014-04-02 21:14:32 i Min vardag,


Hej, ska just ta och lägga mig, men tänkte uppdatera lite! Bloggandet har hamnat lite efter under senaste dagarna, för jag har haft fullt upp med prov och annat. Hade idag modda presentation, ochimorgon har jag mitt sista prov, matta..känns som att jag läst för lite, men man får hoppas på det bästa! 
På fredagen är det dagsverke, så jag är på jobb på morgonen och sen så kommer jag hem och städar huset! Det är verkligen skönt att ha lite extra dagar emellan skoldagarna så man kan ta det lungt och varva ner! 
Kram<3

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2014-04-02 21:25:48

Vilken fin bild, älskar den hårfärgen du har!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Hei, jag är en finlandsvensk flicka på 16 år som bor i Finland. Jag älskar mode och att fotografera, och får inspiration av bloggare i allmänhet. Använder Nikon d3100 som kamera och min lins är 18-55 mm

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela